Ma multivitamins dikarin we nexweş bikin?
Ma multivitamins dikarin we nexweş bikin?
Anonim

Multivitamins ku tê de gelek hesin (wek vîtamînek berî zayînê) an jî hesin bi xwe hene dibe sedema Nexweşî, li gorî Dr. Donald Hensrud, rêvebirê bijîjkî yê Bernameya Jiyana Tendurist a Mayo Clinic. Ev bi taybetî rast e heke hûn' wan ji xwarinê derdixe.

Bi vî rengî, gêjbûna ji vîtamînan çiqas dom dike?

Bêyî ku ew format - gummy, pêçandî, kapsul - an celeb, pêvek xwestek bibe sedema acizbûnê ew zik eger ew be ew tenê tiştek li wir. Nausea dikare ji bo du an sê saetan, heta vîtamînan di nav de derbas dibin ew rovî. Hûn qûtîk bergirtin gewrîdanî bi piştrastkirina ku hûn bistînin vîtamînan bi xwarinê tije.

multivitamins xwedî bandorên alî ne? Gelek multivitamin di hilberan de mîneralên wekî kalsiyûm, hesin, magnesium, potassium û zinc jî hene. Mîneral (bi taybetî di dozên mezin de têne girtin) dibe sedema bandorên alî wek rengkirina diran, zêde mîzkirin, xwînrijandina mîde, rêjeya dil nehevseng, tevlihevî, û qelsiya masûlkeyan an hesta sistbûnê.

Bi heman awayî mirov dikare bipirse, gelo multivîtamîn dikarin zikê we aciz bikin?

Vitamins û gêjbûn “Têgirtin vîtamînan li ser vala zik dikare gelekcar hêrsandin traktora GI, "dibêje gastroenterologist Christine Lee, MD. "Gelek kes tecrûbir dikin made êş, gêjbûn û heta îshal.” Kêm caran, vîtamînan û pêvekên qûtîk bandorê li awayê vegirtin an metabolîzekirina hin dermanan dike di beden.

Çima girtina vîtamîn D min nexweş dike?

Gewrîdanî, vereşîn, û xwarina kêm Gelek bandorên alî yên pir zêde vîtamîn D in bi zêdebûna kalsiyûmê di xwînê de ve girêdayî ye. Di nav van de hene gewrîdanî, vereşîn, û bêhêzbûna xwarinê. Lêbelê, ev nîşanan di her kesê ku asta kalsiyûmê bilind e de çênabe.

Ji hêla mijarê ve populer